» GALLERY

» RACING

» ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

» ΟΔΗΓΙΕΣ

» TECH TIPS

#STREET *ATV *UTV-BAGGY >MINI >MX APPAREL AUTO CHEMICALS TOOLS

>> Νέα Προϊόντα <<

>> Προσφορές <<

Πωλήσεις-Αγγελίες

>> Βελτιώσεις <<

TAT.TOOPAINT.GR

   OEM INFO
   H Εταιρεία
   Συνεργείο
   Συνεργάτες
   Επικοινωνία

Δημοφιλή προϊόντα

Προϊόντα: 1825
Επισκέπτες Online: 152

/ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ / MOTOXTREME MAGAZINE 2010 / MΧΤ 2010 TEYXOS 118 ΒΕΛΤΙΩΣΗ: SUZI Q
« Επιστροφή MΧΤ 2010 TEYXOS 118 ΒΕΛΤΙΩΣΗ: SUZI Q  

2009-2010 Suzuki KingQuad 750AXi ATV

Κείμενο : Τάσος Δωροκίδης
Φωτό: Τάσος Δωροκίδης , Χρήστος 
Βαλαβάνης
Οδηγούν: Τάσος Δωροκιδης, Δημήτρης 
Κάρτζιας.


   Το 2009 Suzuki King quad 750 AXi EPS είναι το  τελευταίο από την πράγματι μεγάλη  σειρά της SUZUKI στα ATV που ξεκινάει από το  1991. Περνώντας από τα τετράγωνα μοτέρ σε  υπερκυβισμένα το 2005 με το KQ700 καταλήγει  στα 722ccκαι αφού τα δοκιμάζει το 2007 και  το 2008, από το 2009 πλέον αρχίζει να τα  βελτιώνει. Η μεγάλη είδηση για το 2009  είναι το Power Steiring. Βασισμένο στο  ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι που είναι  ήδη στην Suzuki σε αυτοκίνητα και SUV για  χρόνια το κάνει νέο αγοράς για τα ATV και  βάζει το KingQuad 750 στον ανταγωνισμό της  πρώτης σειράς και μάλιστα προκαλώντας  για την διαφορά.

   Εντάξει Suzuki King quad 750 AXi  μας κίνησες το  ενδιαφέρον. Ας σε ξεσκονίσουμε...

  Μονοκύλινδρο μοτέρ απο ηλεκτρικά  γαλβανισμένο αλουμίνιο κουνάει με  ρουλμάν, πιστόνι 104 χιλ. σε 85 χιλ.  διαδρομή.Δυνατό πράγμα. Και με δύο  επικεφαλής  και δύο 36άρες στην  εισαγωγή σε κάθετη διάταξη αντλεί  σχεδόν 4,6 γαλλόνια κάυσιμο μέσα απο τον  ιντζέκτορα σε πλήρη απόδοση. Το μοτέρ  στέκεται στις 48 μοίρες  επιτρέποντας  την σέλα να καθίσει χαμηλά (στις 36,2  ίντσες)  και εδράζεται σε λάστιχα. Εχει  διπλά αντίβαρα. Μπορεί να μην έχει την  δύναμη των δικύλινδρων ανταγωνιστών  αλλά το μοτέρ ανταποκρίνεται πρόθυμα  και αποτελεσματικά και οι κραδασμοί απουσιάζουν σχεδόν τελείως. Σοβαρό!!!

  Η αυτόματη μετάδοση έχει High/ Low και  Reverse και βρίσκεται στα αριστερά. Το 2WD&4WD  είναι επιλέξιμο και η μετάδοσή του  εντυπωσιακά ελέγξιμη στις χαμηλές  ταχύτητες κάτι που κάνει το KQ750-09 να  στέκεται ένα βήμα μπροστά από ότι  έχουμε οδηγήσει μέχρι τώρα μέσα στο  μονοπάτι. Τα λάστιχα όμως έχουν βήμα  κοντό και μια αλλαγή σε μία ίντσα  μεγαλύτερα πιστεύουμε ότι θα βοηθούσε.

  Φρένα, αρκετά καλά. Οι 200άρηδες  μπροστινοί δίσκοι κάνουν την δουλειά  τους. Οι μονοκύλινδρες δαγκάνες όμωςκουράζονται πολύ νωρίς αν και ακόμη κι  έτσι φρενάρουν καλύτερα από πίσω. Το  πίσω όμως είναι πολύ φιλικό και ο  λεβιές στην κατάλληλη θέση. Αν και οι  βαφτιζόμενοι στο λάδι δίσκοι (Sealed oil- bathed multi-disc) δεν είναι οτι καλύτερο  μπορεί να σου συμβεί αν θέλεις να  φρενάρεις με ανοιχτό γκάζι στην  στροφή, οι συγκεκριμένοι ... και σε ανθρώπινες συνθήκες... μας άφησαν με  τις καλύτερες εντυπώσεις  αρκεί να  λειτουργούνε χωριστά και να μην είναι 
συνδεμένοι με τα μπροστινά φρένα.

  Το Suzuki KingQuad 750AXi ζυγίζει 308 κιλά δηλαδή  μόνο 3 κιλά πιό βαρύ από το προιγούμενο  μοντέλο. Αλλά σε σχέση με τον  ανταγωνισμό είναι από τα πιό ελαφριά.  Μάλιστα, το 2009 έχει διαφορετικό  σχεδιασμό στο μπροστινό σύστημα απο το  08 (+ 1,8* στην κάστερ) και αυτό του δίνει  ευστάθεια στα πολλά. Ενώ το χαμηλό  κέντρο βάρος τώρα του επιτρέπει και να στρίβει καλύτερα και γρηγορότερα και  ας είναι 5 χιλ. πιο μακρύ απο το 2008 που  είχε μεταξόνιο 1280 χιλ. αφού το τρειλ  (Trail) είναι τώρα μικρότερο (από 16.7 χιλ.πήγε στα 3,4 χιλ.)

  Τα πλαστικά του είναι όλα τα λεφτά!  Απίστευτη ποιότητα, νομίζω ότι είναι η  πρώτη φορά που βλέπω τέτοιο πράγμα. Δεν  σπάνε με τίποτα. Εκτός από τις δύο πάνω  βάσεις των εμπρός φαναριών που σπάνε  μόνο με πραγματικά γερή τούμπα (ναι, το  κάναμε κι αυτό!!!). Για να ξέρετε τι  έγκυρες πληροφορίες σας λέμε). Οι  μασπιέδες είναι πραγματικά άθραυστοι.   Σε συνδιασμό με την κλασσική πλέον Τ- shape σέλλα της SUZUKI και τα χαμηλής (low profile)  σχεδίασης φτερά είναι τέλεια  εργονομικό, και τα χειριστήριά του νομίζω σε σωστή θεση. Το καντράν έχει ... (speedometer, odometer, twin trip meters, hour meter, clock, fuel  gauge, drive range, drive mode (4WD, 4WD lock) and LED indicators forneutral, reverse, 4WD lock, FI/water temp). Αν θέλετε τα  λέω και στα Εληνικά ...τα έχει ολα!

  Εχει σχάρες πίσω και μπροστά που μπορούν να μεταφέρουν συνολικά 90 κιλα!!!. Γι’αυτό το αναφέρουμε, και τα φώτα του σε βραδυνή δεν χρειαστήκανε βοήθεια. Το σύστημα εξαγωγής όμως ζεστένεται πολύ και η προστασία από  κάτω νομίζω ότι είναι λίγη.Νομίζω ότι η SUZUKI έκανε διαφορά ξεπερνώντας την λογική των Sport/ Utility ATV. Νομίζω ότι έστησε ένα γνήσιο Quad/Runner. Ισως όχι τόσο δυνατό σαν τον δικύλινδρο ανταγωνισμό  αλλά για τιμή του το πιό τίμιο.
Ολα αυτά όμως είναι πολύ καλά αλλά αυτό που κάνει την μεγάλη διαφορά στο Suzuki KingQuad 750AXi  είναι το Power Steαring. Μόνο και μόνο γι’ αυτό το υπόλοιπο έπρεπε να το βελτιώσω....

If you want to Rock 'n' Roll, better play the music loud.

  Ο Δημήτρης ειναι ο αδελφός του φίλου μου του Πασχάλη του ΧΟΤΙΚΟΥ και καβάλαγε ένα POLARIS SORTMAN 500. Μια Κυριακή ξημέρωμα του 'φυγε το φυγοκεντρικό και σκόρπισε το μοτέρ  και δεν ήλθε μαζί μας στο βουνό και την Δευτέρα το πρωί ήλθε μέσ' στα νεύρα στο μαγαζί και μου ζητούσε μηχανάκι.

Τάσο πάρε λεφτά και πάνε πάρε μου ένα. Τώρα!!!... χτές!!! ... την Κυριακή το πρωί έπρεπε να μου το έχεις πάρει!!!

  Μη χειρότερα. Τι ειναι αυτοί ρε!!!. Για φακίρη με περάσανε ?! Ενας φυσιολογικός δεν θα μου τύχει?...Κάτσε ρε Μήτσο...Ησύχασε ...Πρώτα να δούνε τι σου ταιριάζει.

SUZI Q
(Η μετατροπή εγινε μέσα στο συνεργείο 
του TAT2RACING)

     Ο Δημήτρης ήταν πάντα χαμηλών τόνων παιδί. Καθόταν συνέχεια στο τέλος. Με μεγάλη εμπειρία στα 4Χ4 από τα τζιπ ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σου συμβεί αν έμενες στο μονοπάτι.
      Ρε σας λεω κουβάλαγε μαζί του τα πάντα. Σχοινιά, εργαλεία, καύσιμα, ...ότι θες ... κι αν δεν έχει τραβήξει κόσμο απο  τον βούρκο! Με μια κόρη μιάμιση πιθαμή και ενα γιό στα σκαριά έπρεπε να κάνω σωστή επιλογή. Το λάθος δεν επιτρεπόταν.
      Επρεπε να είναι όχημα σοβαρό και δυνατό... Να μην τρέχει πολύ (‘οχι RENEGATE 800) ...Να ειναι οικονομικό  (ούτε  OUTLANDER ) ...Να μην κολάει πουθενά (όχι KVF 750) ..Να ειναι σταθερό( ίσως HONDA RINGON) ...Να παίρνει φτιαξίματα γιατί ειναι και 'φτιακλής (σιγουρα γιαπωνέζικο) ...Να βρίσκει εύκολα ανταλλακτικά (όχι HONDA RINGON) και προπαντός ...να μην τον ξαναφήση Κυριακή ξημέρωμα (όχι POLARIS ξανά και κάτι δεν μου καθόταν καλά για το GRIZLLY το 700). Τώρα αν είχε και πινακίδα να κάνει και καμιά βόλτα και με την γυναίκα του καλό θα ήταν (τέλος και το GRYZZLY660 ,για να ξαναδώ το GRIZLLY700)...
      Δεν ήθελα KING QUAD. Είχα στήσει κάνα δυό ‘08άρια Σκοπιανά να τρέξουν σε TRIAL RIDE στο Βαλκανικό και δεν τα εiχα συμπαθήσει. Δεν στρίβαν σωστά στα πολλά  και όταν κρατούσα το γκάζι ανοιχτό στην ευθεία μετά τα 70 χ.α.ω.  στεναχωριόμουν. Το μπροστινό κουνούσε. Σκαρφάλωνε όμως πολύ καλά. Και στα στενά έστριβε επι τόπου. Τι να κάνω?...

       Χρειαζόμουν βοήθεια,!!! Πήρα τηλ. τον φίλο μου τον Αντρέα τον "Πρόεδρα " (νούμερο μεγάλο ...αλλά καθηγητής μέσα στο μονοπάτι!) που καβάλαγε KING QUAD 750 2007 για να το κάνω μια αναγνωριστική και χτύπησα διάνα!!!

  Τάσο, μολις καβάλησα το 2009 με το υδραυλικό τιμόνι, μου έτυχε ένα δύο μέρες πριν..., είναι φοβερό, το όχημα πατάει ίσια, καμμία σχέση με το ‘08. Το υδραυλικό του ειναι επιτυχία. Εγώ θα το πάρω!!!

     Ο Ανδρέας ξέρει πολλά κι έχει οδηγήσει τα πάντα. Περνάω ώρες ατελείωτες τα βράδια πολλές φορές στο μαγαζί  συζητώντας για τεχνικά χαρακτιριστικά από τετρακίνητα και οι διαφωνίες μας ειναι επικές. Αλλά σπάνια τον έχω ακούσει να μιλάει έτσι. Εκείνη την μέρα τον εμπιστεύτικα και την άλλη μέρα το παρήγγειλα από το NAXTER.

      Το πρώτο πράγμα που αλλάξαμε στο ολοκαίνουργιο Suzuki KingQuad 750AXi του Δημήτρη ήταν οι ζάντες. Τοποθέτησα μια τετράδα DOUGLAS 12άρες  QUADSPORT Litecast, 7 ιντσών  με offset 4+3 εμπρός και 2+5 πίσω. Αυτές οι ζάντες ήρθαν για να βελτιώσουν τις Rattlesnake αφού κόβουν καλύτερα την λασπη και καθαρίζουν καλύτερα με την περιστροφή.Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι οι Rattlesnake δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά. Απλά ειναι θεμα εξέλιξης.
      Μετα τοποθέτησα  λάστιχα MAXXIS  26x9-12 M967 Mudbug R Front και 26x11-12 M967 Mudbug R Rear. Τα λάστιχα αυτά τα επέλεξα επειδή ειναι Radial άρα πολύ ελαφριά παρ'όλο που είναι 6άλινα. Εχουν φοβερό τακούνι (32/32in) και πιστεύω ότι καλύτερο υπάρχει για την λάσπη.
     Επέλεξα αυτήν την φορά 12 ίντσες τροχούς και δεν πήγα σε 14άρηδες γιατί αυτό το όχημα θα μείνει πολλές ώρες στο  λασπωμένο μονοπάτι και το flex του ελαστικού είναι σημαντικό. Οταν βγούμε πάλι στην πορεία τότε βλέπουμε. Αυτό  έστειλε το μετατρόχειο εμπρός στα 122 χιλ. και πίσω στα 136χιλ. και όπως καταλαβαίνετει το φάρδος μας ανάγκασε να του προσθέσουμε φρύδια.
     Δεν ξέρω γιατί αλλά από εκείνη την στιγμή το όχημα μου βγήκε γένους θυληκού και αποφάσισα να το φωνάζω SUZI.  Το Q προήλθε από το QUAD και μόλις την είπα SUZI-Q το ...έχασα και άρχισα να ...ροκάρω!
     Μετά παρήγγειλα εξάτμιση απο την HMF. Διάλεξα την SWAMP serius slip-on γιατί είναι η μόνη που παράγει μόνο 96db και εξακολουθεί να είναι δυνατή.Τουλάχιστον αυτό βλέπω στο δυναμόμετρο. Φίλτρο τοποθέτησα DURA BLUE κι έναν παράλληλο διαχειριστή της EHS racing.
     Την προστάτεψα με αλουμίνιο 8 χιλ. απο την QUAD SPORT και την εξόπλισα με εναν εργάτη. Η SUZI μου φυσάει!!!

   Μετά την έβαψα. Την έκανα πράσινομάτα σαν τα βουνά για να την βλέπεις και να τα χάνεις και την έβαλα ζήλιες,πολλές ...να την ζητάς ...να την ακουμπάς και να την ζηλεύεις.
Μετά πάτησα την μίζα...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ MOTOXTREME ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ 
ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΡΤΖΙΑ


MOTO-X: Δημήτρη, μιλησέ μας για την εμπειρία σου στα γουρούνια.

Δ.Κ.: Η επαφή μου άρχισε με ένα δίχρονο ΚΧΤ250 αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι τύπος του 4Χ4. Ετσι, για μία τριετία είχα  ένα Polaris Scrambler 500 και τώρα την ...Suzy Q! Πραγματικό χάος σε διαφορά. Σε όλα τα χαρακτηριστικά τους...
MOTO-X: Λογικό αφού έχουν και μία διαφορά ηλικίας στον σχεδιασμό. Μίλησέ μας όμως για το τι σου έκανε εντύπωση σε ότι αφορά την οδήγηση του King Quad σου.
Δ.Κ.: Πρώτα απ’όλα και η ύπαρξη ψαλιδιών στο Suzuki σε σχέση με τα γόνατα McPherson του Polaris αρκεί για να μπεις σε άλλο οδηγικό κόσμο! To APS που βοηθάει στις καταβάσεις και δεν μπλοκάρει τους τροχούς μου ήταν ήδη γνωστό αλλά όχι και η ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι που είναι μία αποκάλυψη από μόνη της στον σημερινό κόσμο των 4Χ4 ATV. To όχημα το έστρωσα σε εντελώς εργοστασιακή μορφή στην διάρκεια της περασμένης Ανοιξης.
MOTO-X: Και πως κατέληξε να είναι τόσο εντυπωσιακό σήμερα?
Δ.Κ.: Οταν ανέλαβε να το βελτιώσει το Τat2 Racing ήξερα ότι θα καταλήξει σε κάτι special αφού είχα δει κι άλλα ανάλογα οχήματα αλλά δεν περίμενα ποτέ κάτι τόσο μοναδικό! Ακόμη και η δουλειά στην εμφάνιση είναι πολύ προσεγμένη, εμπνευσμένη θα έλεγα. Στο τομέα του κινητήρα δεν με ενθουσίασε στην αρχή η δύναμη αλλά μόλις άρχισε το Tat2 τις επεμβάσεις η δύναμη άλλαξε εντυπωσιακά! Με την εξάτμιση μόνο πήρε 4 ίππους! Εκείνο όμως που έκανε την τεράστια αλλαγή στην οδήγηση στο βουνό είναι τα ζαντολάστιχα. Μέρα με την νύχτα! Είχε δίκιο ο Τάσος, είναι η καλύτερη επιλογή, δεν κολλάνε πουθενά. Θα το είδατε και στην φωτογράφηση!
MOTO-X: Πραγματικά, δεν έχουμε δει κάτι ανάλογο. Κατά την διάρκεια της φωτογράφισης εντυπωσιαστήκαμε όλοι με την διάθεσή σου να περάσεις από μέρη που θα τα χαρακτήριζε κανείς “αδιάβατα”. Mα καλά, τι έπαθες?
Δ.Κ.: Θα σας πω ακριβώς τι μου συνέβη. Είναι τέτοια η αίσθηση ασφάλειας που μου έδωσε το καινούργιο μου και βελτιωμένο από την Tat2 Racing King Quad που έχεις την εντύπωση ότι όλα μπροστά σου είναι ευθεία. Ευτυχώς που με σταματήσατε μερικές φορές σήμερα γιατί αργά ή γρήγορα κάτι θα γινόταν, δεν μπορεί. Υπάρχουν και νόμοι της Φυσικής!
MOTO-X: Τι θα ήθελες να πεις στους τετρακίνητους τώρα που ξεκινάει η σαιζόν?

Δ.Κ.: Σεβασμός στο βουνό, προσοχή στα δύσκολα, πάντα με παρέα. Και με κέφι!



Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page1
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page1
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page2
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page2
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page3
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page3
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page4
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page4
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page5
KINGQUAD 750AXi 2009-2010 page5


          


















































Copyright © 2009 -- ΚατασκευΞ® ΙστοσελΞ―δων by infocus.gr